Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Enfermaría materno-infantil | Código | 750G01018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Terceiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | B1 B2 B3 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B24 C1 C7 C10 C11 C12 | Obradoiros o seminarios:Sesiones dirixidas á resolución de casos prácticos que requiren solucións creativas e novedosas, para facer fronte aos novos escenarios sociais propios de esta sociedade global. Asistencia obrigatoria aos obradoiros grupales. Os alumnos e alumnas deben entregar o traballo plantexado pola profesora no plazo marcado na tarefa de Moodle. No caso de alumnos e alumnas con matrícula parcial VER apartado AVALiACIÖN |
50 |
Proba obxectiva | A45 A46 B2 B3 B7 B12 B13 B16 B24 C1 C7 C10 C11 C12 | Realización dun exame teórico tipo test sobre os temas explicados nas leccións maxistrais, obradoiros e seminarios. Cuestionario tipo test 40 preguntas de escolla única. Pondera 50% sobre o total da materia. Farase preferentemente baixo plataforma Moodle. |
50 |
Observacións avaliación | |||
- Proba obxectiva: constará dunha Proba tipo test: realizarase unha proba escrita coincidindo coa data oficial da materia ao finalizar o curso. A proeba consta de 40 preguntas tipo test con 4 ou máis alternativas nas que solo unha opción e válida. Os contidos que se evaluarán serán os desarrollados durante as sesions maxistraiss e os seminarios (estudos de casos, obradoiros ou charlas divulgativas) Puntuará sobre un mínimo de 0 e un máximo de 10 puntos. A puntuación mínima para superar a proba será de 5 puntos. - Estudo de casos: A asistencia virtual ou presencial ás sesions de estudos de casos durante os seminarios non será obrigatoria para aprobar. Débese xustificar a ausencia e se é posible antes da celebración. Quedan excluidos desta esixencia os alumnos/as que teñan concedida a matrícula parcial e así conste en secretaría virtual. Estos alumnos e alumnas deben realizar as actividades que se lles indiquen e entregalas no momento indicado: esta programación se realizará cando se presente o caso particular personal. Ao inicio do curso deben poñerse en contacto coas profesoras. Deben solicitar a dispensa académica ao Decanato nol mesmo momento de remitir a documentación Xustificativa. Nos estudos de caso valorarase a capacidade para relacionar o coñecemento con problemas concretos, a capacidade de análise ecomprensión de situación, así como a capacidade de interacción dentro do grupo e as aportacions no proceso de reflexión. Ao comenzo de cada sesión, o alumno demostrará a asistencia. Cada grupo debe entregar o caso no que se traballara no plazo marcado pola docente. Aentrega será en tarefas de Moodle ou a través do correo electrónico e non rebasará o plazo marcado. As actividades relacionadas cos estudos de casos son de carácter sumativo e non se poden recuperar ou substituir por outras actividades da materia, salvo o disposto para os alumnos e alumnas de matrícula parcial. Ao longo do curso se realizarán os estudos de caso planificados no cronograma damateria. OBSERVACIONES DE EVALUACIÓN: - Fórmula para calcular a calificación da prueba tipo test: Cada respuesta correcta puntúa 1 punto. Al número de aciertos hay que restar el producto siguiente (0.33 x nº de fallos) La puntuación se dividirá entre 4 para obtener la nota. Las preguntas contestadas en blanco no suman ni restan. Os traballos tutelados e seminarios constituúen o outro 50% da asignatura e se consideran evaluación contínua - Calificación final da asignatura Enfermería Materno-Infantil: A nota final de Enfermería Materno-infantil calcularase facendo unha media ponderada dacalificación obtida en Enfermería Maternal e Enfermería Infantil por separado. Ol peso sobre a nota final é o seguinte: - Enfermería Maternal 40% - Enfermería Infantil 60% |