Test de respostas múltiples de realización semanal
75
Prácticas a través de TIC
A1 A2 C4
Casos prácticos e practicas analizados e resoltos polos estudantes
20
Estudo de casos
A1 A2 B1 B2 C5 C7
Actividades propostas na asignatura e analizadas e resoltas polos estudantes.
5
Observacións avaliación
OBSERVACIÓNS:
A metodoloxía empregada na avaliación da materia é a avaliación
continua. Todos os contidos impartidos na materia estarán dispoñibles en
formato digital na plataforma virtual Moodle. O proceso de avaliación
comprende a realización de todas e cada unha das actividades
obligatorias propostas na materia e cuxos porcentaxes na avaliación da
mesma detállanse na presente guia docente. As características da
avaliación continua detállanse a continuación:
a) A asistencia/participación do alumnado nas actividades de clase
mínima é do 80%. A asistencia/participación implica o cumprimento de
todo o horario lectivo no periodo académico. Por baixo desta porcentaxe
desta asistencia/participación a cualificación na materia será de NON
PRESENTADO.
b) Posto que o proceso de avaliación continua leva realizar TODAS e CADA
UNHA das actividades. No caso de non presentar/entregar a actividade
correspondente a súa cualificación na materia é NON PRESENTADO. Estas
actividades deberán ser entregadas en tempo e forma nas datas sinaladas
no calendario lectivo académico no que se desenvolve a asignatura. Con
carácter xeral, todas as actividades (estudo de casos, Prácticas a
través do TIC, Cuestionarios, etc) obxecto de avaliación continua
deberán ser realizadas e entregadas por parte dos alumnos semanalmente.
c) Posto que por normativa académica todas as probas de avaliación deben
de quedar almacenadas para a súa custodia, a entrega de todas as
actividades para a súa avaliación farase a través da plataforma Virtual
Moodle en formato pdf. Non se admitirán entregas a través de correo
electrónico ou calquera outro medio que non sexa a através da plataforma
virtual Moodle.
d) Por respecto aos alumnos que realizan e entregan as actividades en
tempo e forma e para evitar agravios comparativos, os atrasos nas
entregas pondéranse do seguinte modo:
"Con caracter xeral o atraso na realización e entrega das actividades
implicará unha ponderación na súa cualificacións dun 90% dentro da
primeira semana logo de finalizado o prazo de entrega, ao que se lle
reducirán un 10% adicional sucesivamente por cada semana de atraso na
entrega das mesmas". Devandita porcentaxe poderá ser obxecto de
personalización por parte de cada profesor que imparte na materia. Para a entrega e realización de actividades atrasadas por parte dos
alumnos, deberase de solicitar, a través de correo electrónico dirixido
ao profesorado da materia, a reapertura da actividade que se pretende
entregar no Campus virtual, si trátase de entrega de actividades en liña ou ben antes da data de realización das probas indicadas no calendario
da materia, si trátase de actividades presenciales.
e) Para a superación da materia a Cualificación Global Final (C.G.)
obtida como resultado da ponderación dos bloques temáticos impartidos
por cada profesor, segundo a porcentaxe establecida nesta guía docente
deberá ser maior ou igual a 5. As condicións para realizar dita media
ponderada serán:
1. Para obter a media das actividades de cada bloque temático
desenvolvido por cada profesor, o alumno debe de presentar/entregado
todas e cada unha das actividades propostas durante o calendario lectivo
do curso académico. Si algunha actividade non foi presentada/entregada
(cualificación NON PRESENTADO en devandito tema), non se fará media co
resto das actividades obtendo a cualificación media de NON PRESENTADO no
bloque temático e por conseguinte na Cualificación Global Final (C.G.)
da asignatura.
2. En cada bloque temático correspondente aos temas impartidos por cada
profesor, o alumno deberá obter unha media de 3 ó máis puntos, de forma
que cada un dos bloques temáticos debe aprobarse de modo independente
para a obtención da media ponderada da Cualificación Global Final da
asignatura (C.G.). No caso de obter unha cualificación inferior ao 3 nalgún tema, deberá
realizar e presentar a tarefa correspondente na datas programadas no
calendario académico con data límite de realización a correspondente á
establecida no calendario de exames do Mestrado en Prevención de Riscos.
f) A avaliación da segunda oportunidade realizarase nas mesmas condicións e
cos mesmos criterios que a avaliación da primeira oportunidade. Para os
alumnos pendentes de realizar algunha actividade (NON PRESENTADOS na
primeira oportunidade) ou con Cualificación Global (C.G.) por baixo de 5
puntos na primeira oportunidade, na convocatoria da segunda
oportunidade, déixase aberta a posibilidade de que o alumno decida si
desexa conservar as actividades entregadas na primeira Oportunidade cuxa
cualificación sexa igual ou maior que 3 puntos. Obviamente, dado o
sistema de avaliación continua proposto, é unha decisión cuxa
responsabilidade corresponde tomar ao alumno que decida que actividades
desexa conservar e cales decide acudir á reevaluación.
Cualificación Global final:
A cualificación final da asignatura será a suma ponderada das
cualificacións obtidas correspondentes aos temas importidos por cada
profesor en todas as partes nun periodo lectivo de 15 semáns lectivas:
Cualificación Global (C.G.)=(13/15)*Calif_GG (2/15)*Calif_CAF
Calif_GG : Cualificacións Actividades Temas impartidos por Gerardo González Filgueira.
Calif_CAF : Cualificacións Actividades Temas impartidos por Carlos Álvarez Feal
Para a superación da materia, a cualificación Global (C.G.) obtida é o
resultado da ponderación segun a porcentaxe establecida nesta guía
docente deberá ser maior ou igual a 5 puntos sobre 10.
Notas:
1. As cualificacións provisionaies de cada convocatoria publicaranse na
Plataforma virtual Moodle e enviaranse a través de SMS, si o alumno
previamente autorizou o seu envío. En calquera dos casos as
cualificacións definitivas que aparecen nas actas, as cales o alumno
pode consultar na secretaría do centro, son as legalmente válidas.
2. Non se cualificará aos alumnos que non figuren nas actas da
asignatura ata que regularicen a súa situación na secretaria da
administración do centro.
3. Co fin de garantir os principios fundamentais de objetividad,
ecuanimidad, e xustiza e deste xeito evitar agravios comparativos, o
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia será evaluado do mesmo xeito e nas
mesmas condicións que o resto do alumnado de dedicación a tempo
completo. Dado o caracter de avaliación contínua, o alumnado con
dispensa académica deberá realizar todas as tarefas e cuestionarios
igual que o resto de alumnado e nas datas sinaladas ao longo do
cuadrimestre.