Na industria actual, e mesmo entre os produtos de consumo máis usuais, empréganse múltiples sistemas sobre os que se aplican métodos modernos de control. É por iso que se necesitan técnicos con capacidade para "comprender", "desenvolver" e "aplicar" devanditos métodos. As Escolas e Centros onde se estude Enxeñaría deben dotar aos seus Alumnos das facultades e coñecementos necesarios que lles permitan, sobre todo, "comprender" e "desenvolver", para que na súa incorporación ao mundo laboral, en colaboración coa experiencia da Empresa, "desenvolver" e "aplique" devanditos métodos con maior profundidade.
As funcións que permiten o anterior son, entre outras:
- Comprender a utilidade do Control Automático, no noso caso, de sistemas lineais e contínuos, e coñecer as súas aplicacións tanto industriais como en produtos de utilización sistemática, como o son moitos dos de consumo habitual.
- Coñecer e comprender os conceptos de estabilidade e precisión dos sistemas realimentados de control.
- Coñecer e saber utilizar os métodos analíticos necesarios para:
- A modelización de sistemas físicos.
- A análise tanto dinámica como estático dos sistemas nos dominios temporal e frecuencial.
- O deseño do regulador máis adecuado, que cumpra as especificacións esixidas polo usuario, para
cada sistema de control.
- Coñecer a finalidade de cada un dos elementos que forman parte dun sistema de control, como
poden ser os actuadores, sensores, reguladores, etc.
- Elixir, entre as múltiples posibilidades, a estrutura de control a implantar máis adecuada.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
o Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
• Metodoloxías de ensino que se manteñen
* Metodoloxías de ensino que se modifican, co obxectivo de que no caso de que as medidas de distanciamento social o permitan, é posible aprobar a docencia expositiva en persoa:
"As ensinanzas teóricas (docencia expositiva) previstas como non presenciais, poderán ser trasladadas a presencial no caso de que o número de estudantes matriculados na materia garanta as medidas incluídas no Plan de prevención do centro, ou hai novas medidas. sanitarias que o permiten ”.
No caso da suspensión de todas as actividades presenciais, o proceso a seguir será
- Sesión maxistral mediante ensinanzas asíncronas empregando as ferramentas dos equipos PowerPoint + Stream, ScreamCast e MicroSoft para a gravación e publicación de vídeos en Moodle
- Resolución de problemas: solución de problemas a través de vídeos explicativos.
- Proba obxectiva
• Metodoloxías de ensino que se modifican
- Elimínanse as prácticas de laboratorio
3. Mecanismos de atención personalizada aos alumnos
Ferramentas para usar: Moodle, Equipos, Correo electrónico con frecuencia de finalización semanal
4.Modificacións na avaliación
1. Proba obxectiva: 60%. Para a avaliación dos coñecementos, capacidades e habilidades adquiridas. Será unha proba asíncrona, programada como unha tarefa de Moodle, para resolver preguntas, exercicios e / ou problemas
2. Resolución de problemas: 40%. Inclúe o conxunto de tarefas programadas durante o período escolar, a través de Moodle
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías