Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Humanidades
Coordinación
Crecente Maseda, Mario
Correo electrónico
mario.crecente@udc.es
Profesorado
Crecente Maseda, Mario
Correo electrónico
mario.crecente@udc.es
Web
Descrición xeral
La asignatura de Diseño Industrial Actual tiene por objeto el estudio de la evolución histórica del Diseño Industrial desarrollado desde principios del siglo XX, y más concretamente desde las Segundas Vanguardias Artísticas, hasta comienzos del siglo XXI. A través de esta asignatura el alumno deberá llegar a poseer los conocimientos teóricos suficientes para comprender la evolución del diseño industrial y los cambios de orientación que ha tenido a lo largo de este período de tiempo. Importante en la formación del Ingeniero en Diseño Industrial y Desarrollo de Producto, que debe entender como un proceso intelectual de naturaleza reflexiva, en el que las componentes racionales e intuitivas confluyen en la respuestas que da el diseñador ante un problema planteado y cuya solución del objeto de diseño industrial se materializa en cada época con sus posibilidades técnicas y los propios condicionantes culturales.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios de ser posible
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Clase magistral (pero reduciríase). Seminarios.
Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
Atención personalizada
Recensión bibliográfica
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba obxectiva (modifica a súa porcentaxe na avaliación), saídas de campo, seminarios ou proba oral (non se poderán realizar e computarán nos traballos tutelados).
2. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle e correo electrónico e teléfono cando sexa necesario. Poden poñerse en contacto ca profesora en calquera momento, non é preciso que usen só o horario fixado de tutorías e clases.
4. Modificacións na avaliación
Traballos tutelados (40%). Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Os traballos basearánse en temas do programa e profundizarán a parte teórica. Entregarase en pdf. E para a presentación de power point. En relación cos traballos tutelados valorarase:
– A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido
- O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
- A presentación e a claridade da exposición.
Daranse pautas para a elaboracion dos traballos na plataforma Moodle e nas clases interactivas.
Proba obxectiva (30%) Proba onde se presenta unha serie de elementos ou datos que teñen que ordenarse segundo un criterio dado no enunciado (cronolóxico, lóxico, xeográfico, cuantitativo, cualitativo, etc.).
Lecturas e recensión (10%). Lectura e reflexión persoal sobre textos que la profesora entrega con los temas
Tarefas interactivas (20%) Búsqueda de información sobre obras de arte do programa que deben ser entregadas a través de moodle
*Observacións de avaliación:
Todo o material que realice o alumnado será entregado a través de plataforma moodle o/y correo electrónico.
O traballo grupal con parte individual proporase de tal xeito que sexa posible realizalo e presentarlo tanto de forma presencial como on line.
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase (Mínimo 80% do tempo).
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación
3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se farán modificacións. Se lle ofrecerán ao alumnado referencias on line para o estudo e desenvolvemento dos sus traballos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías