Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Humanidades
Coordinación
Villaverde Solar, Dolores
Correo electrónico
dolores.villaverde@udc.es
Profesorado
Villaverde Solar, Dolores
Correo electrónico
dolores.villaverde@udc.es
Web
Descrición xeral
Asignatura que dotará al alumnado de los recursos teórico-prácticos suficientes para analizar la evolución de la creatividad del hombre a lo largo de la historia.
Atendiendo al temario, al número de créditos y a la orientación profesional del alumnado primarán los aspectos relativos al la historia del arte y el diseño modernos y contemporáneos.
Todos los temas se acompañarán de su correspondiente material gráfico y escrito.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen. Pero se darán os contidos dentro das posibilidades e ca docencia non presencial
Sesión maxistral
Proba de asociación (con atención personalizada) (computa na avaliación)
Resumo(con atención personalizada) (computa na avaliación)
Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba oral, proba obxectiva, posibles saídas de campo, ( non se poderán realizar e computarán nos traballos tutelados).
1. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle e coreo electrónico Poden poñerse en contacto ca profesora en calquera momento, non é preciso que usen só o horario fixado de tutorías e clases.
4. Modificacións na avaliación
Traballos tutelados 40 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Os traballos basearánse en temas do programa e profundizarán a parte teórica
Proba de asociación 30 Proba onde se presenta unha serie de elementos ou datos que teñen que ordenarse segundo un criterio dado no enunciado (cronolóxico, lóxico, xeográfico, cuantitativo, cualitativo, etc.).
Resumo 10 Lectura e reflexión persoal sobre textos que la profesora entrega con los temas
Tarefas interactivas 20 Búsqueda de información sobre obras de arte do programa que deben ser entregadas a través de moodle
*Observacións de avaliación:
Todo o material que realice o alumnado será entregado a través de plataforma moodle
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Elimiránse monografías que non se poidan conseguir, dando prioridade a artigos en pdf e recursos web.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías