A materia Química Orgánica 2 é unha continuación na enseñanza da Química Organica impartida en Química Orgánica 1. Nesta materia continuase o estudio da estructura e reactividade dos compostos orgánicos clasificados por grupos funcionais.
Plan de continxencia
Plan de continxencia de Química Orgánica 2. curso 2021-2022
En caso de problemas de capacidade nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os estudantes poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso de actividades prácticas, os grupos dividiranse segundo a capacidade do laboratorio.
No caso de suspensión da actividade presencial:
1. Modificacións dos contidos
Non se farán cambios
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas as metodoloxías mantéñense e adáptanse dun xeito non presencial e desenvólvense na aula virtual de Moodle e Teams.
* Metodoloxías docentes que se modifican
¬ - Sesións maxistrais: realizaranse a través da plataforma Teams e gravaranse e aloxaranse en Microsoftstream. A ligazón estará dispoñible en Moodle.
- Seminarios: realizaranse a través de equipos e tamén se gravarán e almacenarán en Teams. O uso das plataformas Moodle e BACON permanece inalterado.
–Talleres: os estudantes deben enviar os seus traballos a través da plataforma Moodle e organizaranse sesións en liña. Ademais, pode solicitar o envío de tarefas usando a plataforma Teams ou explicacións orais.
- Prácticas de laboratorio: as ensinanzas prácticas realizaranse en liña seguindo as experiencias realizadas polo profesor. As actividades dos estudantes permanecerán inalteradas.
- Proba mixta: realizada a través da plataforma Moodle
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Rastrearanse as actividades mediante ordenadores, moodle e correo electrónico.
- Correo electrónico: permanente.
- Moodle: diario; segundo as necesidades do alumnado.
- Equipos: sesións maxistrais, seminarios e titorías.
4. Cambios na avaliación
No caso de suspensión temporal de actividades presenciais, a avaliación realizarase segundo as seguintes porcentaxes variables segundo a porcentaxe de ausencias:
Prácticas de laboratorio: 15%
Seminarios: 15%
Obradoiros: 20% -40%
Proba mixta: 30-50%
* Comentarios de avaliación:
Mantéñense observacións sobre a avaliación desta guía didáctica
5. Modificacións de bibliografía ou webografía
Recoméndase empregar a plataforma de libros electrónicos (elibro) á que se pode acceder en diferentes libros de Química Orgánica Xeral.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías