Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo de fin de mestrado | Código | 611507012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
B1 | CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 | CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 | CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 | CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 | CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B6 | CG1 - Organizar e planificar a xestión empresarial. |
B7 | CG2 - Resolver problemas empresariais. |
B8 | CG3 - Tomar decisións na empresa de forma efectiva. |
B9 | CG4 - Compromiso ético na dirección empresarial. |
B10 | CG5 - Aplicar coñecementos á xestión empresarial |
B11 | CG6 - Aprender novas técnicas de dirección de empresas. |
B12 | CG7 - Adaptarse a novas situacións e xerar novas ideas no mundo empresarial. |
B13 | CG8 - Xestionar e administrar unha empresa ou organización entendendo a súa localización competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades. |