O obxectivo desta materia é dobre. Por unha banda, trátase de que os alumnos coñezan as técnicas e procedementos estatísticos e econométricos especialmente adecuados para resolver problemas reais que se expoñen no ámbito da economía. En segundo lugar, que comprendan as propiedades estatísticas destas técnicas e procedementos para saber cando e como poden aplicalos.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
Non hai modificacións.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Durante o período de semi-presencialidade (ou non-presencialidade), parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas.
* Metodoloxías de ensino que se modifican
Durante o período semi-presencial (ou non-presencial), parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
Ferramentas telemáticas.
Sempre que o alumno o precise.
4. Modificacións na avaliación
En periodos de semi-presencialidade (ou non-presencialidade), a avaliación realízase toda mediante ferramentas telemáticas.
* Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións. Os alumnos dispoñen do material en Moodle y Faitic.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías