O obxectivo desta materia é dobre. Por un lado, busca proporcionar ós alumnos un coñecemento común nas competencias avanzadas na materia. En segundo lugar, profundizar en problemas de ben-estar e xustiza social.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido: Non hai modificacións. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen durante o período de semi-presencialidade (ou non-presencialidade): parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. * Metodoloxías de ensino que se modifican durante o período semi-presencialidade (ou non-presencialidade): parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes: Ferramentas telemáticas, sempre que o alumno o precise. 4. Modificacións na avaliación: En periodos de semi-presencialidade (ou non-presencialidade) a avaliación realízase mediante ferramentas telemáticas. * Observacións de avaliación: Ningunha adicional. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non hai modificacións. Os alumnos dispoñen do material en Campus Virtual, Teams e Moovi Vigo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías