Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Análise Económico das Organizacións Código 611G01032
Titulación
Grao en Economía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Mariz Perez, Rosa
Correo electrónico
rosa.mariz@udc.es
Profesorado
Gago Cortés, María Carmen
Guillen Solorzano, Maria
Mariz Perez, Rosa
Teijeiro Álvarez, Mercedes
Correo electrónico
m.gago@udc.es
maria.guillen@udc.es
rosa.mariz@udc.es
mercedes.teijeiro@udc.es
Web
Descrición xeral Preténdese acercar as organizacións empresariais e o seu funcionamento interno ao estudante.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Mantéñense todas as metodoloxías docentes. *Metodoloxías docentes que se modifican Non se modifica ningunha metodoloxía docente 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer seguimento dos traballos de avaliación continua. Moodle: Semanalmente. Incorporaranse materiais de distinto tipo para cursar a materia. Teams: Se a situación non permitira ter as sesións presenciais, todas as actividades pasarán a realizarse a través de Teams na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Unha segunda sesión semanal en pequeno grupo (ou máis segundo a demanda do alumnado) para o seguimento e apoio na realización dos traballos de avaliación continua da materia. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desarrollar o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación Non se realizarán cambios *Observacións de avaliación: Considérase que un/ha alumno/a está dentro da avaliación continua e, por tanto, aplicaráselle o esquema de avaliación anterior, se realizou máis dun 20% dos traballos e casos prácticos encargados. Por tanto, este alumno se non alcanza o cinco, estará "suspenso" nas actas. Para superar a materia, a nota final deberá ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10. Na segunda oportunidade, os estudantes suspensos terán que entregar e defender, de maneira individual, unha versión mellorada do traballo tutelado (60%) (gardaranse as cualificacións do resto das actividades). No caso de docencia non presencial, os/as estudantes terán que realizar un vídeo coa exposición oral e entregar a ligazón do mesmo, así como o contido do traballo, á súa profesora correspondente, cunha antelación de 7 días con respecto á data oficial do exame. Tanto aos/as alumnos/as a tempo parcial como a tempo completo aplicaráselles o mesmo sistema de avaliación. Lémbrase que calquera alumno/para sorprendido/a realizando as probas de avaliación continua mediante calquera procedemento fraudulento asignaráselle unha nota de cero na devandita actividade de avaliación continua (tanto na primeira oportunidade como en xullo). 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Xa dispoñerán en Moodle de audios e/ou vídeos, así como arquivos co material que necesita o alumnado para cursar a materia.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías