Preténdese modelizar o comportamento dunha serie de observacións dunha variable tomadas secuencialmente ó longo do tempo. Para iso, utilizaranse modelos estatísticos paramétricos. Estes modelos permitirannos comprender a dinámica da serie, así como predecir os seus futuros valores. A metodoloxóa utilizada será ilustrada a través da súa aplicación a datos reais, para o que se fará uso do paquete estatístico R. O manexo de dito paquete no contexto específico das series de tempo será aprendido ó longo do curso.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá modificacións.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteranse todas as metodoloxías docentes (sesión maxistral, prácticas de laboratorio, probas de resposta múltiple, probas prácticas), si ben en lugar de impartirse/realizarse en modo presencial farase en modo virtual (síncrono).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha (salvo o cambio "modo presencial" a "modo virtual (síncrono)")
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As clases impartiranse, a través de MS Teams ou similar, en modo virtual (síncrono). As dúbidas que se lles presenten aos alumnos durante ditas clases trataranse de resolver instantáneamente.
Os alumnos poderán concertar co profesor titorías para ser atendidas vía MS Teams ou similar. Tamén poderán consultarlle dúbidas a través do correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación, salvo que esta realizarase en modo virtual síncrono utilizando MS Teams ou similar, e tamén o correo electrónico.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non haberá modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías