Se pretende que o alumno coñeza os modelos e métodos matemáticos máis empregados para a valoración de produtos financieros derivados máis usuáis.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: todas
*Metodoloxías docentes que se modifican: ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: consulta de dúbidas por correo electrónico, sistema de videoconferencia do máster, TEAMS ou skype. A disposición do alumno, fixando cita co alumno en caso necesario.
4. Modificacións na avaliación:
- Solución de probemas (40%): avaliación dunha seleción de problemas propostos en clases para resolver polo alumno.
- Defensa oral da solución dos problemas (15%): nunha entrevista por videoconferencia revisaranse os problemas entregados e o alumno resposta a varias cuestións plantexadas sobre eles.
- Proba obxeetiva (35%): Realización dunha proba escrita en tempo limitado. Seguimento síncrono a través de videoconferencia. As respostas se entreganse por e-mail.
-Defensa oral da proba obxetiva (10%): Nunha entrevista por videoconferencia revísanse os exercicios da proba obxetiva e o alumno resposta a varias cuestións plantexadas sobre eles.
*Observacións de avaliación: Na segunda convocatoria se seguen os mesmos criterios de avaliación que na primeira.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías