Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Escritura en Fase de Desenvolvemento. Novas Narrativas Lineais e non Lineais | Código | 616531003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Deseño de escaletas | 1. A escaleta como columna vertebral 2. Cómo facer unha escaleta 2.1. Informativos 2.2. Programas |
O guión: unha ferramenta do produtor | 1. O dominio do guión no perfil profesional do produtor. 2. Algunhas cuestións previas achega do guión e da produción. 3. Tentativa de definición dese documento chamado guión. 4. Funcións do guión. 5. A película e o espectador: a responsabilidade do guionista. 6. As fases de desenvolvemento do guión: o que e o como, a historia e a trama. 7. A relación produtor-guionista: o desenvolvemento do guión. |
O produtor: un buscador de historias | 1. Que historias contar? 2. O mapa das ideas: historias, temas e personaxes. 3. Elementos cardinales dunha historia. 4. A unidade de acción. 5. O story line: a historia mínima dun conflito. 6. Análise do story line. |
O protagonista: a encarnación do conflito. | 1. A espiña dorsal do personaxe. 2. A caracterización do personaxe. 3. O arco de transformación do personaxe. 4. A pregunta dramática. 5. O proceso de identificación do espectador: a conexión emocional. 6. Protagonista/ Antagonista: a plasmación dramática do conflito. 7. A descrición dos personaxes e o mapa de relacións: ingredientes esenciais da biblia de sérielas TV de ficción. 8. Os personaxes reais nos documentais. |
A arquitectura dramática do guión | 1. Información, atención, ritmo, emoción e estrutura. 2. A dramaturxia: identificación e participación do espectador. 3. A posición do espectador #ante a película: suspense e sorpresa. 4. A regra de tres: unha estrutura clásica. 5. Estruturas das series de ficción. 6. A escena: estrutura, pasos ou fragmentos e planos. 7. Procedementos estruturais para distribuír a información. 8. Visionado dunha película e análise da estrutura. |
A papelada do guión | 1. A sinopse e o proxecto dunha película. 2. Requirimentos da sinopse. 3. Funcións e formatos da sinopse. 4. Guía para a redacción da sinopse. 5. Análise da sinopse. 6. O concepto-proposta dun documental. 7. Escaletas: ferramenta esencial para o traballo en equipo. 8. Tratamentos. 9. Os diálogos. |
Novas narrativas | 1.Introdución ao transmedia e ao branded content: 1.1. O contexto: transmedia e branded content non son modas pasaxeiras: 1.2. Todos somos seres tranmediables. 1.3. O paradigma on- demand ou por que o transmedia e o branded content mesturan tan ben. 2. Claves para vender un proxecto transmedia. 3. Deseño transmedia: técnicas e claves para desenvolver un proxecto. |