Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Prieto Cabo, Verónica
Correo electrónico
v.prietoc@udc.es
Profesorado
Prieto Cabo, Verónica
Correo electrónico
v.prietoc@udc.es
Web
Descrición xeral
Capacidade para comprender o papel que xogan os distintos actores que interveñen nas
múltiples inspeccións que ten que pasar un buque e as esixencias que leva cada unha
delas ao obxecto de poder manter o buque de modo continuo co estándar requirido
para que cumpra coa normativa internacional e os regulamentos que resulten de aplicación.
Capacidade para planificar e levar a cabo inspecciones que velan polo cumprimento dos dos
Convenios e Códigos internacionais relacionados co ámbito marítimo; asi como dos
Regulamentos das Sociedades de Clasificación [Estado de bandeira do buque, Estado Reitor
do Porto, Sociedades de Clasificación, Vettings].
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Traballos tutelados
Presentacións orais
Proba mixta
*Metodoloxías docentes que se modifican
Suspendida a docencia presencial renóvanse as sesións maxistrais a través de vídeo conferencias utilizando Microsoft Teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros
de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se sepon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade.
De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate
6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica
permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do
alumando para desenvolver o traballo da materia
A través das plataformas TEAMS e MOODLE e por correo electrónico.
4. Modificacines na avaliación
Avaliación continua:
Peso na cualificación 100 %:
Proba mixta 60% Traballo 20% Seguimiento Sesion magistral via Teams 20%
Primeira oportunidade:
Peso na cualificación 100%
Exame tipo mixto a través de Moodle
Segunda oportunidade:
Peso na cualificación 100%
Exame tipo mixto a través de Moodle
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
1. SITUACIÓNS:
A) Alumnado con dedicación completa:
Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%:
a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%).
B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN
AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC ((Arts. 2.3; 3.b; 4.3 and 7.5) (04/04/2017):
Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%:
a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%).
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación
(traballos tutelados).
3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías