Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A4 A9 A14 A24 B2 B3 B4 C3 Tanto para a Primeira como para a Segunda Oportunidade: 60% avaliación continua.

1. Elaboración dun ou máis casos prácticos expostos polo profesor, nos que se desenvolverá algún ou algúns dos aspectos relativos ao contido da materia. Para a resolución destes casos pode ser necesario o manexo de tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC), e de requirirse entregables serán en formato electrónico.

2. Os traballos desenvolveranse en grupos de 4 a 6 alumnos. Excepcionalmente e previa aprobación por parte do Profesor da materia ou do Titor do grupo, permitirase outro número de alumnos por grupo.

3. Forma parte esencial da avaliación a discusión do desenvolvemento do mesmo co Profesor da materia ou do Titor do grupo de desenvolvemento que se asigne ao mesmo.

4. Calquera dúbida acerca deste apartado evaluativo ha de liquidarse sustentándose a solución na idea de "avaliación continua".
60
Proba mixta A1 A4 B1 C1 C2 C6 Tanto para a primeira oportunidade como para a segunda oportunidade: exame teórico-práctico de todos os contidos da materia 40
 
Observacións avaliación

A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

Condicións de avaliación: Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.

Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.

B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN:

Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.

Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. Por este motivo o alumno deberá poñerse en contacto co profesor da materia no primeiros dez días do cuadrimestre en #impartir a materia, coa finalidade de fixar e calendario mencionado. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación a tempo completo.

C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente indicados nesta sección.

Segunda oportunidade: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación

Convocatoria adiantada: As condicións de avaliación da oportunidade adiantada (art. 19 dás Normas de  Avaliación, Revisión e  Reclamacións dás  Cualificacións dúas  Estudos de  Grao e  Mestrado Universitario) serán específicas para esta oportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba mixta que supoñerá o 100 % da cualificación final.

D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN:

Os criterios de puntuación de cada unha das probas daranse a coñecer no momento da proba e forneceranse co enunciado da mesma.

As probas non realizadas puntúan como cero. As realizadas en  fraudesuponen a cualificación de cero puntos na avaliación final. No referente á comisión de fraude e responsabilidades disciplinarias, aplícase o disposto no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e máster universitario" da UDC.