Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Profesorado
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta asignatura se ocupa da familia, do impacto da discapacidade e a enfermedade na familia e de cómo abordar a intervención familiar, tanto dende un punto de vista terapéutico como psicoeducativo. Benvenidos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Examen
Discusión dirixida
Lecturas
Portafolios
Sesión maxistral: será virtual
Actividades iniciais virtuais
*Metodoloxías docentes que se modifican
Simulación: se sustituye por estudios de caso e documentos escritos ou traballos visuais donde reflexen qué actuaciones levarían a cabo.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico, Moodle e Teams. Procedemento: individual, grupal, programada ou baixo demanda.
4. Modificacións na avaliación
Sin cambios para o alumnado asistente.
Alumnado semi presencial: a simulación sustituida por documentos escritos ou traballos visuais e estudos de caso valdría 20%. A participación en discusións virtuais mantén a súa porcentaxe (20%) e o exame suma a o seu valor porcentual o 10% da asistencia, polo tanto, o exame vale 50%. A relación de lecturas cambiaría e valdría 20%.
Alumnado con dispensa sen cambios.
*Observacións de avaliación:
O exame se fará a través de Moodle. A información sobre qué entra no examen está na plataforma Moodle.
Si se suspende en xuño, na seguinte convocatoria, a avaliación do alumnado asistente dependerá do exame. Non obstante, se terán en conta as calificacións obtindas nos outros apartados: xogo de roles, portafolio e participación.
Os criterios de avaliación na convocatoria extraordinaria serán: os mismos de xuño para o alumnado semipresencial e os mismos de xuño para o alumnado con dispensa.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías