A materia ten como obxectivo xeral o dotar ao alumno das ferramentas teóricas e as habilidades prácticas necesarias, para completar con éxito as fases do proceso de razoamento clínico aplicado ao complexo nocello-pé. Sendo capaz, por tanto, de identificar as causas e consecuencias clínicas, locais e supra- yacentes, das disfuncións a este nivel; e de planificar e desenvolver adecuadamente a abordaxe fisioterápico das mesmas.
Plan de continxencia
!. Modificación dos contidos: non se realizan cambios
2. Metodoloxías:
- Sesión Maxistral
- Discusión dirixida (computa na avaliación)
- Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican: clase práctica
3. Mecanismos de atención personalizada:
- Correo electrónico (diario)
- Moodle (diario)
- Plataforma Teams (2 sesiones semanales con el grupo al completo)
4. Modificaciones avaleación:
- Discusión dirixida: 30%
- Prueba mixta: 70%
* Requisitos para superar a materia: acadar 5 puntos sobre 10, tras a suma dos dous apartados anteriores
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non se realizan cambios. O alumno terá á súa disposición os materiais de traballo de forma dixitalizada en Moodle
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías