Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade na educación física | Código | 652603312 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Mostrar unha actitude reflexiva ante a diversidade nas aulas e en concreto na educación física. | AP1 AP2 AP8 AP10 AP11 AP14 AP18 AP22 AP26 AP27 AP30 |
CM1 CM7 |
|
Comprender a evolución do marco educativo legal que apoia a inclusión do alumnado na aula de educación física. | AP2 AP4 AP10 AP17 |
CM6 |
|
Coñecer as principais situacións de diversidade na educación física en educación secundaria e ser capaz de identificar as necesidades especiais que requiren. | AP1 AP4 |
CM1 CM3 CM4 CM6 CM7 |
|
Coñecer os recursos dispoñibles e ser capaz de elaborar pautas de intervención para atender á diversidade en educación física e facilitar a plena inclusión do alumnado. | AP1 AP4 AP10 AP14 AP18 AP19 AP20 AP21 AP22 AP24 AP25 AP27 AP28 AP30 AP34 AP37 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8 |
|
Ser capaz de elaborar propostas de intervención dende unha perspectiva inclusiva na materia de educación física (perspectiva de xénero, multiculturalidade, diversidade funcional, etc.). | AP4 AP10 AP14 AP18 AP20 AP21 AP24 AP25 AP27 AP28 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM7 CM8 |
|
Coñecer, aplicar e promover os principios éticos e deontolóxicos que deben rexer a actividade docente, especialmente na atención á diversidade. | AP8 AP10 AP14 AP15 |
CM1 CM4 CM6 |