Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Analizar o organigrama dos centros onde se imparte a FP e as funcións do departamento de FOL CM3
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL e valorar as ausencias e potencialidades para formar persoas cun pensamento crítico activista sobre as desigualdades de xénero e a precarización laboral. AP15
AP16
AP17
AP18
AP23
CM4
CM5
CM7
Analizar e valorar a normativa aplicable á actividade docente na FP e trasladala á planificación dos módulos da especialidade. AP13
AP14
CM4
Utilizar as TIC para a aprendizaxe profesional e para a promoción da competencia dixital do alumnado AP23
CM3
CM6
CM7
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. AP15
AP18
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos AP16
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación, contextualizadas a nivel de centro e de alumnado, viables e coherentes co marco teórico e curricular. AP13
AP14
AP15
AP16
AP17
AP18
AP19
AP20
AP21
AP22
AP23
AP24
AP25
AP27
AP30
AP34
CM1
CM3
CM6
CM7
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e valorar a súa importancia para acadar a equidade de xénero. AP8
AP10
AP15
AP16
AP20
AP21
AP25
CM3
CM4
Elaborar a fundamentación teórica e legal, analizando e valorando as bases legais e os obxectivos do desenvolvemento sostible aplicables á materia ou módulo e á etapa educativa. AP2
AP4
AP5
AP8
AP10
AP13
AP14
AP19
AP23
AP24
AP25
AP28
CM4
CM6
CM8
Valorar as posibilidades dos módulos da especialidade para a construción dun pensamento crítico e activista e reflectir eta perspetiva na súa planificación. AP14
AP15
AP16
AP20
AP32
CM4
CM7