Temas Subtemas
1. CUESTIÓNS PREVIAS 1.1. A noción de currículum

1.2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español

1.3. A lingua e a literatura no marco lexislativo do Ensino Secundario en Galicia
2. A PROGRAMACIÓN 2.1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración?

2.2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer?
3. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA 3.1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo?

3.2. Propostas de animación á lectura nas aulas de Secundaria Obrigatoria e Bacharelato

3.3. Análise de experiencias reais e os seus resultados
4. A AVALIACIÓN 4.1. A avaliación
4.1.1. Concepto e tipos
4.1.2. Obxectivos, criterios e instrumentos

4.2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua e literatura?

4.3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docentes de Lingua e literatura?
5. A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE NA ÁREA DE LINGUA E LITERATURA 5.1. Diversidade ou «diversidades»?

5.2. A atención á(s) diversidad(es), unha responsabilidade... e un desafío

5.3. Algunhas orientacións de alcance xeral
6. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA A TRABALLADOR DO ENSINO 6.1. O estatus laboral do docente na escola pública española

6.2. Vías de acceso ao exercicio profesional