Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Contidos no ensino-aprendizaxe dunha lingua estranxeira | Código | 652609911 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | A1 A2 A4 A5 | Valorarase o compromiso continuo de cada estudante coa discusión dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado. | 30 |
Presentación oral | A3 A16 A18 C2 C3 | Valoraranse tanto os contidos espostos como o desenvolvemento da propia presentación (organización, coherencia, dotes expositivas, dominio da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos). | 50 |
Proba de ensaio | C2 C6 | Terase en conta tanto o desenvolvemento como a organización e estructura do tema e a calidade da lingua inglesa empregada. | 20 |
Observacións avaliación | |||
-Todos os traballos e actividades deberán ser entregados en tempo e forma. -Calquera falta á honorabilidade académica (e.g. plaxio, copia) suporá a descalificación automática das actividades e o suspenso da materia. -Tanto a asistencia como a participación significativa na aula (ou de forma telemática) será valorada polo profesorado no apartado de Discusión Dirixida. -Na oportunidade de xullo (e nas seguintes) realizarase a proba de ensaio, unha equivalencia á presentación oral, e entregaranse as actividades equivalentes á discusión dirixida (que determinará o profesorado: un traballo escrito de maior extensión, unha presentación en formato pdf ou Power Point, etc., que deberán ser entregados ao profesor na data oficial do exame). -O alumnado que non faga a súa presentación de clase acadará a cualificación de NP -O alumnado matriculado a tempo parcial e que teñan concedida a dispensa académica deberán poñerse en contacto co profesor o antes posible para determinar as formas de avaliación en cada parte. -O alumnado con diversidade funcional poderá pedir asesoramento ao profesorado e á Unidade de Atención á Diversidade (ADI): http://www.udc.es/cufie/adi/ (tel. 881015622; email: adi@udc.es). -O alumnado que se sinta nunha situación de vulnerabilidade (incluíndo acoso ou abuso por cuestións de xénero, sexualidade, etnicidade ou clase social) debe poñerse en contacto co profesorado da materia, ou directamente coa Oficina para a Igualdade de Sexo, no enderezo directora.oix@udc.gal. |