Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento de 0 a 6 anos | Código | 652G01004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer, comprender e valorar o coñecemento científico aportado desde a Psicoloxía do Desenvolvemento ao estudo dos procesos de cambio comportamental que se producen nos seres humanos como resultado de procesos de crecemento, desenvolvemento, experiencias vitais significativas (denominado xenericamente cambio evolutivo). | A2 |
||
Coñecer e comprender a evolución psicolóxica das nenas e dos nenos no nivel educativo de infantil, é dicir, na primeira (0-3) e segunda infancia ou nenez temperá (3-6 anos) | A2 A3 A4 A15 |
||
Coñecer e identificar as principais características psicoevolutivas do alumnado de educación infantil nas súas dimensións ou dominios cognitivo e social-relacional e a súa interrelación e continuidade. | A2 A3 A4 A15 |
||
Identificar e analizar algunhas das características psicoevolutivas do alumnado na etapa de educación infantil, a través da observación, de autoinformes e estudos clínicos. | A2 A4 |
B1 B5 B11 |
|
Planificar e realizar tarefas de forma crítica e creativa, como froito dun pensamento diverxente. | B24 |
C6 |
|
Manexar ferramentas informáticas e utilizar distintos recursos da rede para a procura de información. | B1 B5 B11 |
C6 C7 |
|
Elaborar táboas, perfís, cadros .... para a presentación de datos, puntuacións ou información. | B1 B11 |
||
Elaborar informes de forma sistemática e planificada a partir de datos obtidos da aplicación de cuestionarios u observación. | A4 |
B1 B5 B24 |
C6 |
Entender o caracter interactivo do proceso de ensino/aprendizaxe nas situacións educativas, e en consecuencia valorar a asistencia á clase como o contexto en que se materializará o mesmo. | B1 B5 B24 |
||
Valorar a participación, o diálogo e o debate, cunha actitude de respecto, tanto cara ás quendas como ás ideas, como formas de implicación activa e compromiso coa aprendizaxe. | B1 B5 B24 |
C6 C7 |
|
Sensibilizarse, comprometerse activamente, responsabilizarse e avaliar o propio proceso de aprendizaxe, desenvolvendo hábitos de traballo, esforzo, responsabilidade e actitudes de curiosidade, rigor científico e interese pola aprendizaxe e o traballo ben feito. | B1 B5 B24 |
C6 C7 |
|
Desenvolver técnicas e actitudes favorábeis á cooperación, coparticipación, compromiso e intercambio con outras compañeiras e compañeiros e desenvolver formas de conversación e pensamento exploratorias que favorezan a comprensión e construción do coñecemento. | B1 B5 B24 |
C6 C7 |
|
Recoñecer e valorar as diferenzas individuais rexeitando a discriminación baseada en diferenzas de sexo, clase social, crenzas, raza e outras características individuais e sociais. Aceptar e valorar a diversidade | B5 B24 |
||
Desenvolver actitudes favorábeis ao desenvolvemento sotibel | C4 |