Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: O PROCESO DE ENSINO/APRENDIZAXE DESDE A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN |
1. O estudo da aprendizaxe a través da Psicoloxía da Educación: O obxecto de estudo e contidos da P.E. 2. A sistematización dos procesos de ensino/aprendizaxe escolar |
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR NA PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN | 1. Introdución 2. Principais enfoques psicolóxicos da aprendizaxe 3. Categorías/tipos de aprendizaxe escolar 4. Trazos relevantes da aprendizaxe escolar 5. Os procesos de aprendizaxe |
TEMA 3: MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE |
1. Introdución 2. Que é a motivación escolar e de que depende? 3. O compoñente de valor da motivación: as metas académicas 4. Os compoñentes de expectativa e afectivo-emocional da motivación: As atribucións causais e o autoconcepto |
TEMA 4: COMPETENCIAS SOCIO-EMOCIONAIS | 1. Introdución 2. Intelixencia emocional 3. Competencias socio-emocionais 4. A práctica da educación emocional na educación infantil |
TEMA 5: FACTORES INTERPERSOAIS E CONTEXTUAIS QUE AFECTAN Á APRENDIZAXE ESCOLAR |
1. Introdución 2. A interacción profesorado-alumnado 3. Interacción entre o alumnado |