Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Antropoloxía da educación | Código | 652G03029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Fundamentar, antropolóxicamente, a centralidade do proceso educativo na constitución e evolución do home como "animal cultural" | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 |
Interpretar o proceso educativo como o procedemento principal de integración dos individuos nunha sociedade, atendendo a distinción entre socialización primaria e secundaria | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Analizar o feito multicultural e criticar os prexuizos etnocéntricos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Analizar os compoñentes principais da cultura (técnicos, simbólicos e sociais) e a súa interrelación nos procesos sociais e, especialmente, educativos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Detectar as distorsións que na vida social introducen os estereotipos que transmiten actitudes negativas cara a colectivos definidos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |