Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Materiais II [En extinción] | Código | 670G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://moodle.udc.es/course/view.php?id=34364 | |||||||||||||
Descrición xeral | A materia de Materias II está centrada no estudo do formigón como material de construción. Trátase de introducir ao alumno naqueles conceptos que servirán como base para o estudo do formigón estrutural na materia de Construción III. Estúdanse e analizan as propiedades, características e esixencias aplicables ao formigón e ás armaduras pasivas, tanto relativo ao formigón convencional como ao formigón con árida reciclaxe e ao formigón autocompactante. Faise especial fincapé no estudo do Control de Recepción das materias primas e o formigón. | |||||||||||||
Plan de continxencia | . Modificaciones en los contenidos. No hay modificación de contenidods 2. metodologías *Metodologías docentes que se modifican Pruebas previstas on line si fuera necesario 3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado: Moodle, Teams y correo electrónico 4. Modificacines en la evaluación. On line. Se haran por partes y si se supera la prueba objetiva se podrán hacer las restantes siguiendo un orde en el que habrá que sacar una nota mínima de un 4 en cada parte para poder pasar a la sigiente 5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía. No hay. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |