A Alxebra Liñal proporciona ferramentas matemáticas básicas para o desenrolo das competencias esenciais no traballo do enxeñeiro.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías: mantensen todas as metodoloxías. Eventualmente, as sesións de docencia poderían ser no presenciais se así o dispoñen as autoridades académicas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: as titorías terán lugar por medios telemáticos (Teams ou correo electrónico).
4. Modificacións na evaluación: se a proba mixta final non pode realizarse de forma presencial e si foi posible efectuar de forma presencial algunha das probas de seguimento do curso, o peso das diferentes metodoloxías na evaluación final será: resolución de problemas 10%, traballos tutelados 30%, proba mixta 60%. No caso de que non se puidera facer proba presencial algunha, manteranse os pesos ordinarios na evaluación.
5. Modificaciones da bibliografía o webgrafía: nos temas que sexan impartidos por medios non presenciais proporcionarase algún recurso online adicional.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías