A materia de Cirurxía Podolóxica 2 combina durante o 2º cuadrimestre do 3º curso de grao teoría e práctica co obxectivo xeral de situar o alumnado no marco conceptual das técnicas máis habituais en cirurxía podolóxica e as súas indicacións. A materia pretende achegar o estudantado a unha metodoloxía que lle permita establecer un diagnóstico e un prognóstico certeiros e recoñecer a aparición de complicacións na aplicación das técnicas cirúrxicas propias da súa disciplina.
Dende o punto de vista práctico perséguese que o alumnado desenvolva unhas habilidades básicas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
-Non se farán cambios
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se manteñen
–Sesión maxistral
–Seminarios (con atención personalizada) (computados na avaliación)
- Traballos tutelados (con atención personalizada) (computados na avaliación)
- Atención personalizada
* Metodoloxías docentes que se modifican
-Proba obxectiva final: non se realizará. A avaliación destes coñecementos incorporarase á metodoloxía dos seminarios e traballos tutelados)
–Prácticas de laboratorio: non se realizarán. Os seus contidos incorporaranse ás metodoloxías dos seminarios e traballos tutelados.
3. Mecanismos de atención personalizada ao estudantado
–Correo electrónico: diario. Para o seu uso para realizar consultas, solicite titorías virtuais e resolución de dúbidas relacionadas con calquera das metodoloxías da materia
–Campus virtual: diario segundo as necesidades dos estudantes para formular as consultas necesarias
–Equipos:
• 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria asignada á materia
• Sesións en pequenos grupos de frecuencia que se determinarán segundo as necesidades dos estudantes para o seguimento, apoio e resolución de dúbidas relacionadas coa realización do traballo supervisado e seminarios. Esta dinámica permite un seguimento estandarizado axustado ás necesidades de aprendizaxe dos estudantes.
4.Modificacións na avaliación
- Traballos tutelados (50%): en relación cos traballos tutelados, valoraranse os seguintes:
–Adecuación metodolóxica
-Profundidade dos contidos
-Uso dunha lingua propia en Ciencias da Saúde
-Utilización de fontes documentais complementarias actuais e relevantes para o tema
-Presentación, claridade e concisión na súa preparación
-Uso do inglés escrito
-Seminario (50%): en relación cos seminarios valorarase o seguinte:
- Realización e entrega puntual de todas as actividades relacionadas cos Seminarios.
-Capacidade de razoamento e reflexión crítica demostrada polos alumnos
-Utilización dunha linguaxe da disciplina.
-Presentación e claridade no desenvolvemento de actividades relacionadas con eles.
-Responder correctamente aos cuestionarios relacionados cos Seminarios
Proporcionarase ao alumnado todo o material necesario para a adecuada realización de ambas metodoloxías e estará dispoñible en formato dixital na plataforma Moodle. Notificarase previamente aos estudantes as datas e o formato de entrega
* Observacións de avaliación:
Mantéñense como os listados na guía didáctica, agás que:
En canto ao cálculo de asistencia, que só se terá en conta respecto ás sesións presenciais que tiveron lugar ata o momento en que se suspendeu a actividade presencial.
1. SITUACIÓNS
1.A) Estudantes a tempo completo:
Asistencia / participación en actividades mínimas de clase do 80%:
a) Preparación do traballo supervisado (100%)
b) Completa as actividades relacionadas cos seminarios (100%)
1.B) Estudantes con recoñecemento á dedicación a tempo parcial e renuncia académica á exención de asistencia, segundo establece a "REGRA QUE REGULA OU NORMAS DE DEDICACIÓN OU ??ESTUDO DE DOS ALUMNOS DE GRAO NA UDC (Art. 2.3; 3.be 4.5 ) (29/05/212):
a) Asistencia / participación nas actividades dunha clase mínima do 80%:
b) Preparación do traballo supervisado (100%)
c) Completa as actividades relacionadas cos seminarios (100%)
2. REQUISITOS PARA SUPERAR O SUXEITO:
1. Seguimento e participación en todas as actividades / metodoloxías da materia
2. Obter unha puntuación do 50% en cada unha das metodoloxías que se inclúen na avaliación (Seminarios e Traballos Titorizados)
3. Entrega de todas as actividades relacionadas cos seminarios e traballos tutelados na data e no formato requirido
4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que a de xuño.
5. MODIFICACIÓNS DA BIBLIOGRAFÍA OU DA WEBGRAFÍA:
Non se farán cambios.
Os estudantes terán todos os materiais de traballo dixitalizados dispoñibles na plataforma virtual da UDC.
SESIÓNS MAXISTRAIS E SEMINARIOS: Para o alumnado que, por motivos de cuarentena ou confinamento, non poden asistir persoalmente (o que deberán demostrar adecuadamente a través do campus virtual da materia e comunicándoo o mesmo día ao profesor da materia por correo electrónico). farase de forma electrónica, se é posible participando en directo de forma telemática na sesión de EQUIPOS da materia (coa cámara activa) e se esta opción non é posible debido ás circunstancias médicas do alumno ou do profesor, participando nunha entrega diferida de 10 proba de preguntas estándar do tema tratado na clase / seminario.
TRABALLOS TUTELADOS:
No caso de que a participación no desenvolvemento, exposición e defensa dos traballos non se poida facer presencialmente na aula, valorarase por asistencia (cunha cámara activa) e participación en reunións de grupo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías