Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject (*) | Entrepreneurship | Code | 760492020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
Language |
|
|||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | |||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||
Department | Economía Empresa |
|||||||||||||
Coordinador |
|
|
||||||||||||
Lecturers |
|
|
||||||||||||
Web | ||||||||||||||
General description | A materia de Iniciativa Emprendedora intégrase no plan de estudos do Máster Oficial en Xestión e Dirección Laboral con carácter optativo, tratando de inculcar o espírito emprendedor e a metodoloxía da creación e dirección de empresas entre os/as universitarios/as, así como a súa capacitación para a elaboración do plan de empresa que todo proxecto empresarial require. Nunha sociedade na que as formas de organización económica son cada vez máis complexas, o estudo da presente materia axudará ás persoas que desexen por en marcha a súa propia empresa ou asesorar no proceso. Facilitará non só o coñecemento e comprensión dos procesos económicos, senón tamén a formación de actitudes éticas e sociais fronte a problemas tales como a creación de riqueza pola empresa, o seu papel na economía, a súa función na distribución de riqueza, a situación actual do mercado de traballo, etc. | |||||||||||||
Contingency plan | 1. Modifications to the contents 2. Methodologies *Teaching methodologies that are maintained *Teaching methodologies that are modified 3. Mechanisms for personalized attention to students 4. Modifications in the evaluation *Evaluation observations: 5. Modifications to the bibliography or webgraphy | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |