Las prácticas externas son obligatorias y podrán realizarse en el seno de una empresa o en un laboratorio de
investigación de cualquier entidad diferente a la Universidad en la que el alumno se encuentre matriculado.
Se podrán hacer prácticas en centros asdcritos a las universidades participantes, pero que no tienen una
participación directa en docencia. Las prácticas externas estarán vinculadas a la especialización elegida por
el alumno.
Plan de continxencia
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade establece unha
planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno
atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou
parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da
docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o
profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen
* Metodoloxías docentes que se modifican
Tanto as actividades *introductorias como o *practicum, modifícanse. Se *implementaran practicas virtuais, de non poder
organizar practicas virtuais cabe a posibilidade de desenvolver un traballo documental baixo a dirección dos titores
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)
As *tutorías levasen a cabo de maneira concertada en plataformas virtuais ou campus remoto.
* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir
* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe
Achegarase bibliografía específica para a preparación de practícas virtuais ou do traballo documental
* Outras modificacións
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas xa realizadas
Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
.Non varía.
* Probas pendentes que se manteñen
Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
...
* Probas que se modifican
[Proba anterior] =&*gt; [Proba nova]
* Novas probas
* Información adicional
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías