Esta materia forma parte do módulo de especialización en Biotecnoloxía ambiental, común tanto ao itinerario profesional como ao académico-investigador. Trata aspectos básicos da xestión ambiental tanto de tipo xeral como aplicados á actividade empresarial e industrial. Os distintos temas serán impartidos por un equipo interdisciplinar, cuxos membros pertencen a diversas institucións universitarias e empresas:
- Avaliación de Impacto Ambiental: Vicente Jimenez e Mª del Carmen Veiga (veiga@udc.es)
- Xestión e auditorías ambientais: Sara García Souto (empresa Atlante).
- Análise do ciclo de vida (LCA) e pegada ecolóxica (PE): Ángeles Domínguez (admguez@uvigo.es)
- Xestión de Residuos (minimización, reducción, reutilización e reciclaxe): Manuel Soto (m.soto@udc.gal)
- Xestión Integral da Agua: Emilio Rosales Villanueva, de UVigo, (emiliorv@uvigo.es)
Plan de continxencia
En caso dun escenario de non presencialidade (Excenario 3: confinamento), levaranse a cabo as seguintes adaptacións na docencia e actividades.
Metodoloxía docentes que se modifican:
• Saída de campo: ficaría anulada e substituída por un seminario práctico online.
• Proba obxectiva: seguirase a mesma metodoloxía, e faríase empregando o Moodle e Teams.
• Sesión maxistral e seminarios: a metodoloxía sería a mesma empregando como canle de comunicación o Teams.
Para o excenario 2 (distanciamento) adoptarase a adaptación prevista no centro para os casos nos que se supere o aforo da aula asignada para a materia, mediante a atribución de espazos adicionais e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula co profesor.
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado (ambos excenarios):
• Emprego de Moodle, correo electrónico e Teams
Modificacións na avaliación (ambos excenarios):
• Non se rexistran modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías