Mestrado Universitario en Ciencias, Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Bioloxía Enxeñaría Naval e Industrial Física e Ciencias da Terra
Coordinación
Ruiz De la Rosa, Jose Miguel
Correo electrónico
jose.miguel.ruiz.delarosa@udc.es
Profesorado
Bao Casal, Roberto
Rodríguez Roiloa, Sergio
Ruiz De la Rosa, Jose Miguel
Correo electrónico
roberto.bao@udc.es
sergio.roiloa@udc.es
jose.miguel.ruiz.delarosa@udc.es
Web
Descrición xeral
Ecoloxía e evolución. Dinámica poboacional. Organización da comunidade. Fluxos de materia e ciclos de enerxía.
O caso do tributil-estaño (TBT) das pinturas anti-incrustantes: historia ambiental e biomonitorização en Galicia.
Paleoecologia e biomonitoramento.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
Sen cambios.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Sesión maxistral. As clases expositivas manteríanse, pero serían impartidas por equipos.
Prácticas a través das TIC. Manteríanse as clases prácticas. Dado que todo o software usado está libremente dispoñible e / ou executábel a través da web, os estudantes realizarían estas prácticas de xeito remoto. Para iso terían os guións pertinentes e toda a protección necesaria (ver a continuación sobre atención personalizada).
Proba obxectiva. O exame final mantense, pero converterase nunha proba de elección múltiple vía Moodle. Alternativamente, o citado exame tipo test podería substituírse pola resposta individual de preguntas obxectivas. Estas respostas serán escritas a man, dixitalizadas ou fotografadas cara a cara para crear PDF que serán enviados ao profesor encargado da súa corrección, anexados por correo electrónico.
* Metodoloxías de ensino que se modifican: ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
Atención á demanda dos estudantes, ben por correo electrónico, Moodle ou Equipos.
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios.
* Observacións de avaliación: dada a programación habitual deste módulo, non se descarta a avaliación continua. Así, o 100% da cualificación baséase nunha proba obxectiva (ver máis arriba na súa metodoloxía).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios.
(II) ADAPTACIÓN PREVISTA NO CENTRO PARA OS CASOS NOS QUE SE SUPERE O AFORO DA AULA ASIGNADA PARA A MATERIA.
A adaptación consistirá na atribución de dúas ou máis aulas á materia e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula coa persoa que imparte a materia.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías