Descrición xeral |
Nesta asignatura abordase os seguintes obxetivos:
1. Adquisición completa das diferentes técnicas espectroscópicas avanzadas atómicas, tanto en aspectos teóricos como na súa aplicación práctica.
2. Adquisición completa das diferentes técnicas híbridas empregadas en metalómica e metaloproteómica, tanto en aspectos teóricos como na súa aplicación.
3. Adquisición completa dos distintos tipos de sensores ópticos, electroquímicos, térmicos e de masa, aspectos teóricos e exemplos de aplicación |
Plan de continxencia |
Metodoloxía:
Debido á incerteza xerada pola crise sanitaria de COVID 19, propóñense tres posibles escenarios docentes para o curso 2020/2021:
ESCENARIO 1: normalidade adaptada
O ensino será presencial, salvo algunha titoría que se podería facer practicamente.
A entrega de informes, traballos e exercicios por parte do alumno será presencial e en formato papel, e nalgúns casos como material dixital e entrega non presencial (aula virtual, correo web, etc.).
ESCENARIO 2: distanciamento (restrición parcial á presencialidade)
Combinaranse docencia presencial e non presencial, no segundo caso preferiblemente empregando soporte dixital como a plataforma de equipos de Microsoft ou outros equivalentes, así como a aula virtual, combinando mecanismos sincrónicos e asíncronos.
A presentación e entrega de informes, traballos e exercicios por parte do alumno faranse preferentemente dixitalmente e non de xeito persoal (aula virtual, correo web, etc.).
ESCENARIO 3: peche das instalacións
Os estudantes recibirán toda a docencia por medios telemáticos, combinando mecanismos sincrónicos e asíncronos, principalmente usando a plataforma de equipos Microsoft e o campus virtual da USC e, polo tanto, en ningún momento accederán ao profesorado. As prácticas de laboratorio substituiranse por actividades alternativas non presenciais incluíndo vídeos ou demostracións destes, exemplos, resolución de casos mediante datos simulados, etc.
A entrega de traballos e probas non será presencial nin en formato papel, senón que se realizará por medios telemáticos dixitais.
Avaliación:
Dependendo da evolución da crise sanitaria de COVID 19, diferencianse 3 escenarios
ESCENARIO 1: normalidade adaptada
A avaliación constará de dúas partes:
a) Avaliación continua cun peso do 40%, correspondente a seminarios, titorías, exercicios entregados ao profesor.
b) Exame final da materia: 60%
O exame final será presencial.
ESCENARIO 2: distanciamento (restrición parcial á presencialidade)
A avaliación realizarase como no escenario 1.
O exame final será preferentemente non presencial
ESCENARIO 3: peche das instalacións
A avaliación realizarase como nos escenarios 1 e 2, agás que o exame final non será necesariamente presencial.
En calquera dos tres escenarios, no caso de non superar a avaliación continua, realizarase un exame final cun peso do 100%.
A segunda oportunidade, en calquera dos 3 escenarios, consistirá en facer un exame final cun peso do 100% (presencial no caso do escenario 1, non presencial en 3, e preferentemente non presencial en 2).
|