Laboratorio integrado con especial énfase nas aplicacións das principais técnicas instrumentais.
Nesta materia afóndase na metodoloxía experimental da Química Física e perséguese que o alumno interprete os resultados experimentais a partir dos modelos teóricos desenvolvidos na materia de Química Física 3. O desenvolvemento dun razoamento crítico que permita integrar o experimento cos fundamentos teóricos constitúe un aspecto de grande importancia na formación integral dun químico. Por outra parte, iníciase o estudante no manexo das técnicas instrumentais máis frecuentes en calquera laboratorio de Química.
Plan de continxencia
A) ADAPTACIÓN NO CASO DE NON PRESENCIALIDADE SOBREVIDA PRO GROMOS DE COVID -19.
1 Modificación dos contidos.
No se realizan cambios.
2. Metodoloxías.
2a. Metodoloxías docente que se manteñen.
- Probas obxectivas (computan na avaliación).
- Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computan na avaliación).
2b. Metodoloxías docentes que se modifican.
Os seminarios desenvolveríanse totalmente online e as prácticas no laboratorio se substituirían por actividades alternativas deseñadas polo profesorado.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Correo electrónico, titorías por Teams e foros en Moodle, con atención diaria no caso de correo electrónico e foros, e previa petición do alumnado no caso das titorías por Teams.
4. Modificacións na avaliación. A avaliación será non presencial online, baseada nos contidos traballados con todos os grupos de estudantes.
*Observación de avaliación: mantéñense as mesmas que figuran na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Engadiranse en moodle enlaces a recursos dispoñibles en formato electrónico ou online que puideran ser de libre acceso para todos os estudantes.
B) ADAPTACIÓN NO CASO DE SUPERARSE O AFORO DAS AULAS/LABORATORIOS ASIGNADOS PARA A DOCENCIA PRESENCIAL.
De existiren problemas de aforo nos espazos asignados para a realización das actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais para que o estudantado poda seguir as actividades a través da plataforma Teams. No caso das actividades prácticas, o número de estudantes por grupo adaptarase á capacidade do laboratorio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías