Esta asignatura pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado desenvolver un coñecemento de ecuacións direfenciais ordinarias e ecuacións en derivadas parciais.
Plan de continxencia
1. Modificaciones en los contenidos
Non se modifican contidos.
2. Metodologías
*Metodologías docentes que se mantienen
Manteñense as seguintes metodoloxías:
- Sesión Maxistral.
- Prácticas a través de TIC (computa na evaluación).
- Sesión de exercicios (computa na evaluación).
- Atención Personalizada.
*Metodologías docentes que se modifican
(i) A adaptación a realizar no caso de no presencialidade sobrevenida causada por grumos da enfermidade: a docencia retransmitirase por Teams e as clases serán grabadas.
(ii) Adaptación prevista no centro para los casos nos que se supere o aforo da aula asignada para a materia: neste caso, a adaptación consistirá na asignación de dúas ou máis aulas á materia e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non se encontre na aula co profesor
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado
Os alumnos serán atendidos mediante correo electrónico e a través de Teams
4. Modificacines en la evaluación
(i) No caso de que la proba mixta final se realice na modalidade Non Presencial (debido ao confinamento da poboación) o peso da avaliación continua será de un 70% (35 puntos para prácticas TIC e 35 puntos para resolución de problemas) e a proba mixta final de un 30%. A proba mixta será síncrona vía Teams.
No caso de que la proba mixta final se realice na modalidad Non Presencial (debido ao confinamento da población), porase un Non Presentado a aqueles alumnos/as que non se presenten á prueba mixta final e que teñan menos de 50 puntos na evaluación continua
(ii) No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Presencial, a avaliación na asignatura non se modifica. Aqueles alumnos que estén illados por mor dun gromo debido á enfermidade, realizarán a proba mixta final noutra data dentro do período de exames fixado pola universidade.
*Observaciones de evaluación:
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
Non se modifican
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías