Identificar os elementos relevantes do tema proposto para o seu estudo e a metodoloxía adecuada para afrontar o análise. Motivar a relevancia de análise proposto, manexar con solvencia os instrumentos e técnicas aplicables, organizar adecuadamente o traballo e sintetizar os resultados e conclusións obtidos. Valorar as capacidades propias para o análise, apreciar a importancia de ter enfoques ou ideas orixinais e estimular o espírito crítico e positivo. Esta materia impártese na Universidade da Coruña.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido: Non hai modificacións. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen durante o período de semi-presencialidade (ou non-presencialidade): parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. * Metodoloxías de ensino que se modifican durante o período semi-presencialidade (ou non-presencialidade): parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes: Ferramentas telemáticas, sempre que o alumno o precise. 4. Modificacións na avaliación: En periodos de semi-presencialidade (ou non-presencialidade) a avaliación realízase mediante ferramentas telemáticas. * Observacións de avaliación: Ningunha adicional. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non hai modificacións. Os alumnos dispoñen do material en Campus Virtual, Teams e Moovi Vigo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías