Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas II | Código | 611G01010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Entender os conceptos básicos do espazo euclídeo IRn | A3 A4 A5 A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 |
|
Identificar os conxuntos notábeis dun subconxunto de IRn | A3 A4 A5 A7 A9 A10 A11 A12 A13 |
C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
|
Determinar se un conxunto é aberto, pechado, acoutado, compacto e convexo | A3 A4 A5 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
C1 C4 C5 C6 |
Entender o concepto de función de varias variábeis | A3 A7 A9 A12 |
B1 B3 B5 B7 |
C4 C5 C6 |
Representar gráficamente o mapa de curvas de nivel de funcións reais de dúas variábeis | A1 A7 A9 A10 A11 |
B2 B3 B4 |
C2 C3 C7 |
Coñecer o concepto de límite dunha función nun punto e saber calcular límites | A3 A4 A5 A7 |
B1 B2 B3 B4 |
|
Entender o concepto de función continua e saber determinar se unha función é ou non continua | A3 A4 A5 A8 |
B7 B8 B9 |
C1 C2 C3 C4 |
Identificar unha función linear | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 B4 |
C4 C5 C6 C7 |
Identificar unha forma cuadrática | A3 A4 A5 A7 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 |
C1 C4 C5 C6 |
Clasificar unha forma cuadrática mediante o criterio dos menores principais | A1 A3 A4 A5 |
B7 B8 B9 |
C1 C2 C3 |
Clasificar unha forma cuadrática restrinxida | A3 A4 A5 |
B7 B8 B9 |
C1 C4 C5 |
Calcular derivadas e elasticidades parciais e as interpretar | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C1 C2 C3 |
Estudar a diferenciabilidade dunha función de varias variábeis | A3 A4 A5 |
B3 B4 B5 |
C1 C2 C3 |
Coñocer as relacións entre diferenciabilidade, derivabilidade e continuidade | A3 A7 A8 |
B2 B5 |
C1 C2 C3 |
Obter o polinomio de Taylor dunha función | A3 A4 A5 A7 |
B1 B2 |
C4 C5 C6 |
Obter as derivadas parciais dunha función composta | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C1 C4 |
Aplicar o teorema de existencia para estudar cando unha ecuación define de xeito implícito unha función real | A3 A7 A9 |
B1 B3 B5 |
C3 C5 |
Obter as derivadas e elasticidades parciais da función implícita e as interpretar | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C4 C5 C6 |
Coñecer o concepto de función homoxénea e saber determinar cando unha función é homoxénea | A9 A10 A11 |
B2 B3 B4 |
C4 C5 C6 |
Estudar a convexidade dun conxunto | A5 A7 |
B2 B4 B5 |
C4 C5 C6 |
Estudar a concavidade/convexidade dunha función | A5 A7 A9 |
B6 B7 B8 |
C4 C5 C6 |
Formular problemas de programación matemática | A5 A6 A7 |
B2 B3 B4 |
C4 C5 |
Diferenciar entre óptimo local e global | A5 A7 A9 |
B2 B3 B4 |
C1 C2 C3 |
Estudar a existencia de extremos globais utilizando o teorema de Weierstrass | A7 A10 A12 |
B1 B2 B3 |
C1 C4 |
Resolver de xeito gráfico programas matemáticos con dúas variábeis | A6 A7 A8 |
B3 B4 B5 |
C1 C2 C3 |
Obter os puntos críticos de funcións de variábel vectorial e clasificar aplicando as condicións de segundo orde | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C4 C5 C6 |
Determinar o carácter local ou global dos óptimos dun programa sen restricións | A9 A10 A11 |
B3 B4 B5 |
C1 C4 C5 |
Formular problemas económicos como programas con restricións de igualdade | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C1 C4 C5 |
Calcular os puntos críticos dun programa con restricións de igualdade, clasificar e interpretar os multiplicadores de Lagrange | A11 A12 A13 |
B1 B2 B3 |
C4 C5 C6 |
Determinar o carácter local ou global dos óptimos dun programa con restricións de igualdade | A3 A4 A5 |
B1 B2 B3 |
C1 C2 C3 |
Entender o concepto de ecuación diferencial ordinaria. | A3 A4 A9 A12 |
B1 B5 B6 B8 |
C1 C4 C5 |
Resolver ecuaciones diferenciais de primero orde. | A9 A12 |
B5 B6 B8 |
C6 C7 C8 |
Representar e analizar o diagrama de fases dunha ecuación diferencial ordinaria. | A3 A4 A9 A12 |
B1 B3 B5 B6 B7 B8 |
C4 C6 C7 C8 |
Calcular o estado estacionario dunha ecuación diferencial ordinaria. | A3 A4 A9 A12 |
B1 B5 B6 B7 |
C1 C4 C5 |
Estudiar a estabilidade do estado estacionario dunha ecuación diferencial ordinaria. | A3 A4 A9 A10 A11 A12 A13 |
B1 B3 B6 B8 B9 |
C1 C4 C5 C6 C7 C8 |