Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Historia Económica de España | Código | 611G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e entender a realidade económica internacional e española, as súas transformacións no longo prazo, os sectores produtivos, e as institucións económicas e a súa evolución | A5 A11 |
C2 C8 |
|
Asimilar que as realidades económicas son complexas, interrelacionadas con variables sociais, políticas e culturais, e inmersas nun contexto dinámico | A4 |
||
Apreciar o papel desempeñado polos factores económicos e os factores institucionais nos procesos de desenvolvemento económico | A3 A4 |
||
Análise das variábeis que determinaron o liderado occidental no proceso de crecemento económico contemporáneo | A4 A7 |
||
Axudar a entender as orixes e persistencia das desigualdades socioeconómicas entre países | A6 A7 |
C5 C8 |
|
Aplicar conceptos básicos da economía a diferentes contextos históricos | A3 A7 |
||
Coñecer as distintas formacións económicas xurdidas na evolución histórica recente, e os factores que condicionaron as súas formas de crecemento | A4 |
C2 |
|
Potenciar o emprego de técnicas e instrumentos cuantitativos básicos que impliquen o uso de material estatístico e gráfico | A10 A12 |
||
Capacidade analítica e sintética | A9 |
||
Capacidade crítica e autocrítica | A13 |
C4 |
|
Capacidade de expresión, oral e escrita | C1 |
||
Reforzar a capacidade de comprensión lectora | A7 A10 |
||
Elaborar e defender argumentos sobre cuestións económicas | A4 A5 |
||
Resolver problemas sobre as cuestións económicas, facendo uso dos coñecementos sobre as teorías, os modelos e os métodos científicos da economía e a empresa | A3 |
||
Capacidade de percura, selección e elaboración de información | A2 A7 |
||
Capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos á interpretación do material estatístico, gráfico e documental | A3 A7 |
||
Destreza na aplicación de técnicas cuantitativas para o tratamento de repertorios estatísticos | A3 A4 |
||
Capacidade para o traballo autónomo | C7 C8 |
||
Capacidade de aplicar o coñecemento na práctica | A6 A12 |
||
Analizar e interpretar datos básicos da conxuntura económica | A4 A12 |
||
A materia aporta valores humanísticos e culturais importantes para desenvolver o liderado en empresas e Administración pública ao que están chamados os futuros Graduados en Economía | C7 C8 |
||
Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. | A8 |
||
- Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo. - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía - Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce. -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez. | B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |