Estudo panorámico da literatura inglesa dos séculos XVIII e XIX.
Plan de continxencia
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: Non se modifican.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Traballos tutelados, Lecturas.
*Metodoloxías docentes que se modifican: Sesión maxistral, Seminarios e Discusión dirixida trasládanse a outros formatos (Teams/ Moodle)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: As titorías en persoa trasládanse a plataformas telemáticas (E-mail /Teams)
4. Modificacións na avaliación:
As dúas probas pasarán a ser unha. Se xa estiver feita unha, a segunda non se realizaría e os traballos tutelados que faltasen estarían centrados na parte dos contidos non avaliados na proba xa realizada.
*Observacións de avaliación:
En caso de confinamento xeral na segunda oportunidade, o traballo pasará a ter valor do 100 % e a súa extensión será de 6 a 8 pp.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: En caso de confinamento xeral proporcionaríanse enlaces web ás lecturas obrigatorias e á bibliografía requerida para os traballos tutelados, se for preciso.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías