Trátase dunha materia na que destaca o carácter integrador do seu contido, xa que serve de ponte entre o que podemos denominar unha "visión de usuario" das linguaxes informáticas, representada pola programación estándar, e unha "visión xerativa" destas, na que o alumno constrúe e adecúa unha linguaxe de programación en atención aos seus requirimentos. Finalmente, transmítese tamén ao alumno unha visión formal dos fundamentos propios da ciencia da computación.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Ningunha.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Todas.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
En caso de necesidade, todas as metodoloxías empleadas poderían aplicarse de modo non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Atención continuada en Teams, Moodle e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación:
Non son necesarias.
*Observacións de avaliación:
Ningunha.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Ningunha.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías