Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos | Código | 615524003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Martínez, V.A., Juanatey, O. (2015). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA |
Os dous manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos. |
|
Bibliografía complementaria | |
|