Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos espirituais
Código
615524018
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Empresa
Coordinación
Rodríguez Vázquez, Clide
Correo electrónico
c.rodriguezv@udc.es
Profesorado
Rodríguez Vázquez, Clide
Correo electrónico
c.rodriguezv@udc.es
Web
Descrición xeral
Na actualidade, os destinos turísticos deben ter en conta a necesidade de ampliar a súa portafolio de produtos con novas propostas para nichos de mercado con novas expectativas e de menos dimensións, no que podería denominarse estratexia de longa cola turística. Un destes pequenos nichos de interese para os destinos en xeral e de forma específica para os españois que ten unha demanda crecente en moitos mercados emisores é o denominado turismo espiritual.
Trátase dun tipo de turismo no que aínda non existe unha definición consensuada sobre que e cales son as características da súa demanda, pero poderiamos dicir que é a realización de actividades que nos achegan ao coñecemento do noso propio eu e ao noso benestar interior, situándose entre o turismo relixioso e o turismo de saúde e beleza, mesmo para algúns autores con certa aproximación nalgúns casos ao turismo deportivo e creativo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral expositiva e interactiva
– Presentación oral dos traballos tutelados
– Traballos Tutelados
– Lecturas
Metodoloxías docentes que se modifican
– No caso dun escenario de semipresencialidade, a docencia expositiva pasará a ser telemática e a docencia interactiva e a presentación dos traballos tutelados manterase de xeito presencial.
- No caso de que a actividade académica teña que continuar mediante a non asistencia, todos os estudantes inscritos nesta modalidade pasarán a seguir o curso sen asistencia. Para iso, habilitaranse os contidos e as sesións previstas a través das plataformas do Campus Virtual da Universidade, de acordo en todo caso coas condicións que as posibles Resolucións Rectorais establezan en cada caso. Así mesmo, o sistema de avaliación neste caso non será presencial, polo que as presentacións, entregas de traballo e exames programados non serán presenciais en ningún caso.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias.
– Teams: 1 sesión semanal a través del grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario. De 1 a 2 sesións semanais en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. Ademais, o grupo de equipos pode acoller as presentación dos traballos e poden ser vistos por Stream
4. Modificacións na avaliación
No caso dun escenario de virtualidade (sen presencialidade debido á situación) paso á evaluación telemática expositiva e interactiva a través da plataforma Teams e/ou Moodle.
Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
1. SITUACIÓNS:
Segunda Oportunidade: Os criterios de avaliación serán os mesmos que na primerira oportunidade.
Calificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando so participe de actividades de avaluación que tiñan una ponderación inferior a o 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación alcanzada.
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Agás as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba do obxectivo final, para as outras probas acordarase un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación ao comezo do curso.
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase ou telemáticas
2. Obter unha puntuación mínima do 50% nos traballos tutelados para ambas modalidades.
3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
? Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías