Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
12
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Saúde Dereito Público Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Economía Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas Pedagoxía e Didáctica Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Profesorado
Arias Rodriguez, Maria Alicia
Ávila Álvarez, Adriana Ivette
Brandariz Garcia, Jose angel
Canosa Domínguez, Nereida María
Dacuña Vázquez, Inés
Depalma Ungaro, Renee
Fernández Suárez, Mónica Belén
Iglesias Galdo, Ana Maria
Lamela Viera, Maria del Carmen
Martínez Buján, Raquel
Moré Corral, María Paloma
Nieto Riveiro, Laura
Perez Carames, Antia
Rivas Quarneti, Natalia Yanaina
Rosende Celeiro, Iván de
Suárez Grimalt, Laura
Viana Moldes, Ines
Correo electrónico
alicia.arias.rodriguez@udc.es
adriana.avila.alvarez@udc.es
jose.angel.brandariz@udc.es
nereida.canosa@udc.es
ines.vazquez3@udc.es
r.depalma@udc.es
belen.fernandez.suarez@udc.es
ana.iglesias@udc.es
carmen.lamela@udc.es
raquel.bujan@udc.es
paloma.more@udc.es
laura.nieto@udc.es
antia.perez@udc.es
natalia.rivas.quarneti@udc.es
ivan.de.rosende.celeiro@udc.es
laura.suarez.grimalt@udc.es
ines.viana@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta guía corresponde ao exercicio de elaboración e defensa pública dun traballo fin de mestrado, de carácter obrigatorio
Plan de continxencia
Esta materia pode cursarse de xeito presencial como non presencial debido ao feito de que o Máster no que se inclúe ten ambas as dúas modalidades. Deste xeito, o tema xa está organizado tanto presencial como non presencial.
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Foros de debate na plataforma Moodle/Teams/Correo Electrónico
*Metodoloxías docentes que se modifican
A defensa presencial suprímense, e o alumnado que cursa a materia na modalidade presencial cambiará á modalidade online, e defenderá o seu TFM de forma virtual
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A dirección do TFM adaptarase ás necesidades tecnolóxicas do alumnado no caso de que teña que cambiar de modalidade do alumnado a online
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías