| Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
| Asignatura | Lingua Galega | Código | 616011704 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| 1º e 2º Ciclo | Anual |
Terceiro Cuarto | Obrigatoria | 7 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Producir textos orais e escritos con cohesión, coherencia e adecuación a cada situación comunicativa | A13 |
B2 B7 |
C1 |
| Fornecer recursos para presentar información e conectar ideas utilizando a lingua galega, quer oralmente quer por escrito | A16 |
B2 |
|
| Expresarse oralmente e por escrito con corrección adaptando o discurso a cada contexto comunicativo, demostrando ter un coñecemento suficiente dos rexistros formais da lingua galega e automatizando os recursos discursivos (verbais e non verbais) necesarios ao efecto | A3 A13 A19 |
B2 B7 |
|
| Potenciar o contraste de ideas sobre os asuntos propostos, así como a lectura analítica e crítica dos textos estudados (sexan estes orais, escritos ou audiovisuais) | B3 B7 |
C4 |
|
| Proporcionar e / ou consolidar no alumnado un coñecemento esencial dos elementos sociolingüísticos que operan no uso da lingua galega nos medios de comunicación | B6 B16 |
C4 |
|
| Consolidar o coñecemento da lingua estándar e achegar ou reforzar recursos e estratexias para a expresión tanto oral como escrita en lingua galega | B2 |
C1 |
|
| Analizar e comentar de forma crítica os materiais (orais, escritos ou audiovisuais) propostos | B10 |
C6 |
|
| Iniciar o alumnado en procedementos básicos de investigación e en práticas e mecanismos colectivos de ensino-aprendizaxe | B5 |
C8 |
|