Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 3D-2 | Código | 616G01033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Deseño de personaxes | - Tipos de personaxes - Deseño de personaxes - Biografía dun personaxe - Representación visual: corpo, cabeza, expresions, mans. - Carta de cor - Preparación de imaxes de referencia |
Modelado para animación | - Anatomía humana - Topoloxía correcta para animación - Modelado de cabeza - Modelado de corpo - Modelado de expresions - Mapeado UV de obxectos orgánicos |
Preparación de personaxes para animación | - Setup - Esqueletos - Rigging - Skinning - Rigging facial - Expresions faciais mediante blendshapes |
Animación de bípedos | - Estudio do movemento humano - Animación do movemento de camiñar - Corrección e refinamento de curvas de animación - Animacions secundarias |
Animación facial e sincronización labial | - Animación de blendshapes - Animación de expresions faciais - Sincronización labial con audio |
Animación non lineal | - Manexo non lineal de fragmentos de animación |