Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Prácticas | Código | 616G01045 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Habilidade para o uso e control de ferramentas tecnolóxicas para o desenvolvemento de proxectos audiovisuais e multimedia nas súas diferentes fases. | A1 A2 A3 A7 A8 |
B8 |
C3 |
Capacidade para deseñar, definir, completar proxectos audiovisuais e multimedia, así como para desenvolver problemas que poidan xurdir no desenvolvemento dos mesmo dun xeito eficaz. | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A12 |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 |
C2 C3 |
Habilidade para deseñar e xestionar estratexias de comunicación on e offline, tanto de xeito individual como en grupo, adaptándose ás diferentes plataformas e a súa linguaxe-forma. | A1 A2 A3 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 |
B3 B6 |
C1 C4 |
Capacidade de traballo en equipo e de facer partícipes ao equipo de posibles ideas destinadas á mellora do proxecto común para obter uns resultados determinados. | B2 B4 B6 B9 |
||
Mellora das habilidades de organización e temporalización das tarefas e procedimentos, que leven a unha xestión máis eficiente do proxecto e dos recursos asociados a éste de xeito que calquera variación respecto á planificación se efectúe dun xeito completo e integrado. | A9 A11 |
B2 B3 B9 |