Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Sonoro | Código | 616G02008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Analizar o valor engadido polo son nun produto de animación ou videoxogo | A4 A5 A22 A37 A39 |
B2 B3 B4 B6 B11 B13 |
C1 C3 C4 C8 C9 |
Coñecer os componentes do son e a música, as súas potenciailidades e principais códigos no contexto da animación e dos videoxogos | A4 A8 A10 A39 |
B1 B3 B4 B8 B12 |
C3 C4 |
Deseñar e desenvolver a banda sonora íntegra dunha peza de animación ou videoxogo, tanto dunha perspectiva lineal como interactiva | A4 A5 A10 A37 |
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C6 C7 C9 |