Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Arte | Código | 630G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A40 A48 A49 A53 A54 A55 A68 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C6 C7 | O alumnado realizará un traballo individual relacionado co temario da asignatura que será acordado co profesorado. Os pasos a seguir son: selección do tema, documentación, guión xeral, preparación da presentación e exposición na aula, cunha duración máxima de 15 minutos. | 20 |
Proba obxectiva | A40 A48 A49 A53 A54 A55 A68 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. A Proba obxectiva combinará distintos tipos de preguntas: unha análise e comentario de varias obras de arte (práctica) e o desenvolvemento de varios temas da asignatura (teórica 1 + teórica 2). Para superar o exame o alumnado deberá alcanzar un mínimo de 3 puntos en cada unha das preguntas: práctica (mín. 3) + teórica 1 (mín. 3) + teórica 2 (mín. 3), nas que se divida o exame. |
60 |
Traballos tutelados | A40 A48 A49 A53 A54 A55 A68 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C6 C7 | O alumnado realizará un traballo grupal relacionado con algún dos apartados dos temas do programa que seleccionará o profesorado. Os pasos a seguir son: asignación do tema, documentación, guión xeral, sesións periódicas co profesor para o seguimento, preparación da presentación e exposición na aula. | 20 |
Observacións avaliación | |||
IMPORTANTE O alumnado debe realizar todas as actividades da avaliación continua para aprobar o curso. A segunda oportunidade constará dunha proba obxectiva (exame) e as calificacións obtidas nas probas da avaliación continua realizadas en periodo lectivo e que non poderán volver a repetirse. Tanto para o alumnado con dedicación completa como para aquel con recoñecemento con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia. os criterios de avaliación serán os mesmos. Grupo de inglés: O ensino en inglés podería incluír as súas propias peculiaridades, especialmente no relativo ao modo de avaliación continua, dadas as necesidades específicas de aprendizaxe nunha lingua estranxeira. Proporanse actividades para facilitar o seguimento das clases e a comprensión por parte do alumnado do material desenvolvido especificamente para este grupo, xa sexa audiovisual ou textos. O obxectivo é que os estudantes poidan adquirir as competencias da materia a través de exercicios que consideren a heteroxeneidade do grupo en termos de habilidades de comunicación oral e escrita en inglés. |