Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba práctica A34 A35 A36 A37 A39 A41 A42 A45 A46 A47 A52 A53 A59 Será valorada a capacidade de interpretación e resolución efectiva do problema proposto, tendo en conta as restricións do lugar, tanto programáticas, ambientais, topográficas ou normativas 15
Obradoiro A63 A62 A61 A60 A58 A55 A53 A52 A47 A46 A45 A44 A42 A41 A39 A37 A36 A35 A34 B4 B5 B8 B11 C1 C3 C4 A participación activa na clase, a asistencia, o progreso adecuado no traballo e o cumprimento dos obxectivos concretos propostos na declaración do taller serán avaliados. As obras incluirán unha parte do grupo e un desenvolvemento individual. Cada unha destas partes será avaliada de forma independente e será necesario aprobar as dúas partes. 40
Aprendizaxe colaborativa A39 A1 A60 A59 A58 A55 A53 A3 A2 A37 A36 A35 A34 A10 A6 A52 A47 A46 A45 A44 A42 A41 B5 B8 B11 B12 C1 C3 C4 C5 C7 C8 Evalúarase o participar activamente, actitude crítica, cultura arquitectónica e urbana e a capacidade de articular e expoñer opinións motivadas en público. 30
Proba mixta A35 A52 A53 A55 A58 A59 A60 B8 C1 Avaliarase a adquisición dos coñecementos teóricos introducidos no curso 15
 
Observacións avaliación

Na
avaliación xeral do curso computarán os seguintes aspectos: asistencia e
participación en clase e talleres, avaliación do traballo en grupo, avaliación
do traballo individual, proba final (mixta e práctica).

Para
aprobar o curso é necesario superar cada unha destes baremos:

-
Asistencia ás clases: 80% mínimo de sesións de clases e 80% de sesións
interactivas. Ademais, o equipo docente avaliará se a asistencia está activa
mediante a participación nas sesións lectivas (respondendo ás preguntas
formuladas), en correccións de equipo ou de xeito individual. A participación
activa pode valorarse como un aumento na nota final.

-
Obradoiro (U5): mínimo 5

-
Aprendizaxe colaborativa (Obradoiro Proxectos): mínimo 5

-
Proba mixta: mínimo 5

-
Proba práctica: mínimo 5

No
caso de suspenso nunha das partes na primeira oportunidade, deberá repetirse na
segunda oportunidade. Polo tanto, proporcionarase unha lista de alumnado coas
partes a repetir. A nota da primeira oportunidade será "Suspenso" se
se presentou pero non aprobou ningunha das partes ou "Non Presentado"
se non entregou ningún dos elementos avaliables.

Para
os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial segundo a
"Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo de estudantes de grao
na UDC", a asistencia mínima a clase será do 60%, tanto nas sesións
interactivas como nas sesións expositivas. O resto dos elementos de avaliación
serán os mesmos que no caso xeral. En relación coa proba final, seguirase o
disposto no artigo 12 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación de
cualificacións para estudos de grao e máster na UDC" (versión consolidada
2017)

 

Segunda
oportunidade:

Para
aprobar a materia na segunda oportunidade, é necesario repetir todos os
elementos avaliables nos que non se acadou o aprobado.

O
traballo do curso (Obradoiro de Planificación e Aprendizaxe
Colaborativa-Urbanización con Proxectos) será reelaborado, corrixido ou
completado segundo as indicacións dos titores da materia. Para iso, recoméndase
que os equipos fagan uso de titorías académicas cos seus correspondentes
titores durante o segundo semestre. Os traballos entregaranse, como máximo, ata
unha semana antes do exame de segunda oportunidade.

Os
estudantes que teñan traballo pendente non entregado non poderán presentarse ao
exame.

Para
aprobar a materia na segunda oportunidade, é necesario acadar un 5 cada un dos
elementos avaliables:

 - Obradoiro (U5): mínimo 5

-
Aprendizaxe colaborativa (Obradoiro): mínimo 5

-
Proba mixta: mínimo 5

-
Proba práctica: mínimo 5

Os
estudantes que non cumpriran a asistencia mínima a clase durante o período
lectivo non serán elixibles para unha avaliación positiva.

Se
nalgún destes elementos non se alcanza un 5, a nota será de suspenso. Non
obstante, a participación activa na clase, durante o curso escolar, que
demostre un coñecemento adecuado dos contidos da materia pode ser valorada polo
profesorado en situacións próximas ao aprobado, na proba práctica ou na proba
mixta.

No caso de adaptación por
COVID, abordarase o plan de continxencia