Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Conde Garcia, Jesus
Correo electrónico
jesus.conde@udc.es
Profesorado
Beltran Pedreira, Jose Ricardo
Conde Garcia, Jesus
Llamazares Castro, Jesus
Rodriguez Blanco, Emilio
Correo electrónico
ricardo.beltran@udc.es
jesus.conde@udc.es
j.llamazares@udc.es
emilio.rblanco@udc.es
Web
Descrición xeral
Análisis de ámbitos territoriales con presión urbanística en los entornos de las ciudades y villas.
Proyecto del paisaje como elemento integrador de los conflictos territoriales.
Desarrollo sostenible.
Repuesta espacial para un territorio bajo presión urbana, trabajando de forma creativa con las distintas escalas del lugar.
Poner en perspectiva la propuesta con las políticas locales y globales de organización del territorio y del paisaje.
Trabajar en un modo de representación a través de la cartografía como herramienta de proyecto.
Criterios de intervención.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Actividades iniciais
- Sesión maxistral
- Obradoiro
- Lecturas
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Saídas a campo (Incorporaranse a sesións de discusión dirixida sobre o lugar de intervención)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos do obradoiro.
campus virtual: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as lecturas e os contidos das clases maxistrais, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade.
De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate
6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica
permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
Non se modifican as condicións da avaliación
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense a mesma bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías