Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Fernández-Albalat Ruiz, Andrés
Correo electrónico
andres.fernandez-albalat@udc.es
Profesorado
Fernández-Albalat Ruiz, Andrés
Meijide Tomas, Jorge Vicente
Correo electrónico
andres.fernandez-albalat@udc.es
jorge.meijide@udc.es
Web
Descrición xeral
Paisaxe: parte dun territorio que pode ser observada desde un determinado lugar. (RAE)
………………………………………………………………………………………………....................................................
Tratará a asignatura de afondar nos aspectos máis subxetivos á hora de percibir / vivir unha paisaxe; partindo dos datos obxetivos, para chegar a visións máis poéticas e polo tanto, máis reáis.
Distintas paisaxes, limitacións das clasificacións.
Acción e imaxe, procesos e formas.
Correntes filosóficas que interpretan a paisaxe, desde á Antigüidade ata nosos días.
Representacións físicas e mentáis da paisaxe.
Aspectos sensoriáis e aspectos emocináis. Coñecemento e imaxinación / memoria e ensoñación.
.....................................................................................................................................
“Aprender a dicir a paisaxe, partindo da más simple enumeración obxetiva ata alcanzar as palabras que dicen la luz, a composición, distinguen o fugaz do permanente, y fixan, en definitiva, para a memoria e a nostalxia, o rostro amado da terra”. (Álvaro Cunqueiro)
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. No caso de continxencia adoptaranse as medidas necesarias para garantir a calidade do ensino e máis a integridade dos contidos.
2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Manteranse as mesmas metodoloxías docentes. Tanto a sesión maxistral, como a realización de proba mixta ou seguimento dos traballos tutelados adaptaranse ao soporte virtual, no seu caso. * Metodoloxías docentes que se modifican: Non está previsto modificacións de metodoloxías docentes.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. As titorías serán convocadas en sesións, previamente anunciadas de Teams. As corrección e aclaracións en grupo teñen un valor pedagóxico maior que a atención individualizada, inda así, estas realizaranse mediante correo electrónico e conferencia por Teams.
4. Modificacións na avaliación A avaliación non será modificada.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. As modificacións faránse a través do moodle. Aportacións específicas de materiais de consulta se facilitarán en soporte dixital.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías